söndag 4 september 2011

Öland

Igår va jag så trött när jag kom hem efter utställningen på Öland att jag somnade på soffan. Det va premiär för Bumby i Juniorklass. Vi hade underbart väder, lagom varm för hundarna och mattar och hussar. Vi hade hört talas om att den här domaren skulle vara petig, och det stämde. De va inte många hundar som dög, i någon ras. Snål med ck.mm. Vi hörde runt om kring att det va många som va missnöjda med resultaten. Även jag. Han tyckte Bumby va liten, tro jag det när man är  9mån o 1dag. Så hon fick  Very God.

Bumby och jag i ringen


Hon springer bra

Han påpekar att hon bla är för liten, litet huvud, lite lite päls .


Jag och Jenny

Utanför ringen.
Tur att man träffade alla trevliga hundvänner som vägde upp det, Tack för en trevlig dag Teija, Marie o Lasse. Och alla ni andra oxå.

1 kommentar:

  1. Alltid kul att träffa trevliga vänner, vi ses i Sofiero =)
    Lena

    SvaraRadera