torsdag 25 augusti 2011

Valpbus

Igår hann jag inte slå på datorn ens, va bara tvungen efter mat o vila. Köra till Teija och fika. In med Bumby o Brianna i bilen, puh dom börjar bli stora, Bumby går väl an men Brianna den tokmajan går in med frambenen o sen väntar hon på att få baken inlyft. Haha
Väl ivägkommen o framme, blev det full fart en stund, till och med Fedra kom i gungning, och det skojar man inte med. vi konstaterade ca 400kg hundar kom igungning, då gäller det att stå på behörigt avstånd.
Bumby & Brianna kollar läget på herrgården.

Bumby & Brianna på upptäktsfärd

Och tillbaka

Bumby

Brianna

Bumby & Brianna vill va med.
Jag tränade lite på att ställa upp Bumby och Brianna, jag tycker det är svårt att se hur dom står, jag är ju nybörjare på att ställa hund. Tusen tack för hjälpen Teija och fikat...

1 kommentar:

  1. Tack självan för besöket. Alltid lika trevligt :)
    Jo men...övning ger färdighet. Jag (i varje fall) har massor att lära mig....Inte mkt som orkar gå in i en gammal hjärna...Man får ta lite i taget :)

    Glömde ju bort att tacka för kaffe och bulle idag ;) Bianca är trött som attan nu :)

    SvaraRadera