söndag 28 augusti 2011

Fika hos Sandra och trimmning av Wilma

På förmiddagen körde jag och pojkarna till Sandra o Elvin, köpte fika på vägen. Va han växer fort lille Elvin, han har börjat prata mer o mer. Bara skrattar o ler, han e såå mysig. Tyvärr glömde jag kameran hemma, får ta nya bilder på honom en annan dag.

Elvin
På hemvägen hämtade jag min dotter Susanne, hon fyller år idag så jag tänkte bjuda henne på middag.Hon fyller 27år, OjOj va tiden går.

Ella och Smulan

Wilma försöker hänga med Ella.

Bus

Smulan, Brianna och Ella

Det är inte lätt att hänga med..

Ella ligger ner oxå..

Lite nos kel

Brianna och Smulan

Wilma på trimmbordet.
När middan va överstökad kom Helen o Ella, det va dags för en liten trimmning av Wilma igen. Så klart passade vovvarna på att busa en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar